tirsdag den 29. september 2009

Til husarerne















Goddag kære medbloggere
Her kommer en lille hurtig dish til de sultne husarer.
Der er implementeret diverse rodfrugter, baconbidder
en smilende æg, sorte oliven, avocado og lidt chili on the side.
Jeg vil vurdere at ca 60% af råvarene er rackede.
Derudover nydes en dertil inporteret Becks fra
Kiel. Den lette smag øllen har, understøtter fornemt
de grove råvarer og baconens sprøde eftersmag.
Læg desuden mærke til fjernbetjeningen på venstre hånd
så man kan se Deadline når aftenkaffen
nydes efter måltidet.
Velbekomme!

6 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Meget lidt gourmet præget kommentar hr. Larsen. bekalger at den sproglige tone bliver hevet ned på et så usagligt niveau, der ikke sømmer sig ikke et sted som dette. Jeg vil holde mig for god til at kommentere dit tidligere indlæg og konstatere, at folk der leger med maden ikke forstår sig på begrebet gourmet.

    SvarSlet
  3. Ja det jeg ked af, fanden tog mig sgu lige dér :D
    Lalalalala

    SvarSlet
  4. Det ser jo virkeligt lækkert ud det dér jakob! Er det virkelig sandt at 60% er racked?

    SvarSlet
  5. Der er vist nogen her der forstår at lave beuf

    SvarSlet
  6. Jeg ønsker Hr. Larsen en gourmet tur til det mexicanske ø hav. Husk: Tropehjelm, ridebukser, pisk, solcreme, kondomer og tigerbalsam.
    Go vind

    SvarSlet